PAŽYMA DĖL X SKUNDO NR. 4D-2024/1-1115 PRIEŠ LIETUVOS KALĖJIMŲ TARNYBOS PRAVIENIŠKIŲ 1-ĄJĮ KALĖJIMĄ

Dokumento numeris PA-3
Data 2025-01-15
Kategorija Seimo kontrolierių pažymos
Dokumento pavadinimas PAŽYMA DĖL X SKUNDO NR. 4D-2024/1-1115 PRIEŠ LIETUVOS KALĖJIMŲ TARNYBOS PRAVIENIŠKIŲ 1-ĄJĮ KALĖJIMĄ
Kontrolierius Erika Leonaitė
Atsisiųsti Atsisiųsti Atsisiųsti

SKUNDO ESMĖ

 

  1. Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierė gavo X (toliau – Pareiškėjas) skundą dėl Lietuvos kalėjimų tarnybos (toliau – LKT) Pravieniškių 1-ojo kalėjimo pareigūnų veiksmų (neveikimo) sprendžiant perkėlimo į kitą būrį ir atleidimo iš darbo klausimus.

 

  1. Pareiškėjas skunde nurodo:

2.1. 2024 m. rugsėjo 27 d. LKT Pravieniškių 1-ojo kalėjimo viršininko sprendimu Pareiškėjas buvo perkeltas iš 12-o būrio į 15-ą būrį, atviro tipo bausmės atlikimo vietą. Pareiškėjas teigia, kad jis negali atlikti laisvės atėmimo bausmės paskirtame būryje dėl savo saugumo ir ten kalinčių kitų nuteistųjų, tačiau administracija neatsižvelgia į jo nurodytas aplinkybes.

2.2. Dėl perkėlimo į kitą būrį Pareiškėjas buvo atleistas iš darbo ir nebegauna jokių pajamų, nebegali mokėti įsiskolinimų antstoliams.

 

  1. Pareiškėjas Seimo kontrolierės prašo ištirti jo skundą.

 

 

TYRIMAS IR IŠVADOS

 

Tyrimui reikšmingos faktinės aplinkybės

 

  1. Seimo kontrolierė 2024 m. spalio 31 d. raštu Nr. 4D-2024/1-1115/3D-2114 kreipėsi į LKT, prašydama paaiškinti Skunde nurodytas aplinkybes.

LKT 2024 m. lapkričio 20 d. raštu Nr. 1S-7425 Seimo kontrolierę informavo:

4.1. „Nuteistasis X (toliau – pareiškėjas) į 15 būrį buvo perkeltas Lietuvos
kalėjimų tarnybos Pravieniškių 1-ojo kalėjimo (toliau – Pravieniškių 1-asis kalėjimas) viršininko
2024-09-27 sprendimu Nr. NĮ-22-4961, atsižvelgiant į Pravieniškių 1-ojo kalėjimo Resocializacijos
skyriaus specialistės 2024-09-26 tarnybinį pranešimą Nr. RV-8968 (kopijos pridedamos) bei siekiant užtikrinti resocializacijos tikslų įgyvendinimą. Pateiktais duomenimis, į 12 būrį, kuriame bausmę atliko pareiškėjas, paprastai skiriami pusiau atviro tipo bausmės atlikimo vietos drausmės grupei priklausantys asmenys, nuteistieji, sistemingai pažeidžiantys vidaus tvarką, taip pat tie, kuriems tikslinga taikyti sustiprintą priežiūrą. Atsižvelgiant į Lietuvos kalėjimų tarnybos Kriminalinės žvalgybos valdybos Kriminalinės žvalgybos skyriaus pareigūnų pateiktas rekomendacijas bei į tai, kad pareiškėjas yra priskirtas pusiau atviro tipo bausmės atlikimo vietos paprastajai grupei ir yra motyvuotas užsiimti darbine veikla, nuteistasis buvo paskirtas į 15 būrį. Prieš priimant šį sprendimą pareiškėjas buvo informuotas, kad bus perkeltas į 15 būrį, kur moduliniuose nameliuose ne daugiau kaip po du asmenis gyvena paprastajai grupei priskirti asmenys.“
4.2. „Informuojame, kad Pravieniškių 1-ojo kalėjimo pareigūnams nėra žinoma jokių
aplinkybių, dėl kurių pareiškėjas negalėtų atlikti laisvės atėmimo bausmės 15-ame būryje, duomenų
dėl galimai kylančio pavojaus gyvybei ir (ar) sveikatai nėra.“

4.3. „Dėl pareiškėjo atsisakymų gyventi paskirtoje patalpoje buvo surašytas Pravieniškių 1-
ojo kalėjimo Saugumo valdymo skyriaus vyriausiojo specialisto 2024-09-28 tarnybinis pranešimas
Nr. PŽ-22-2527, Pravieniškių 1-ojo kalėjimo Saugumo valdymo skyriaus vyriausiojo specialisto
2024-09-30 tarnybinis pranešimas Nr. PŽ-22-2555 ir Pravieniškių 1-ojo kalėjimo Resocializacijos

2 skyriaus specialistės 2024-09-30 tarnybinis pranešimas Nr. RV-22-9056 (kopijos pridedamos).
Pareiškėjas pateikė 2024-09-30 paaiškinimą Nr. NPS-22-26070 (kopija pridedama).“
4.4. „Pareiškėjo pateikti argumentai dėl atsisakymo gyventi paskirtame būryje buvo
vertinami, nuteistojo perkėlimas į 15 būrį buvo suderintas ir su Lietuvos kalėjimų tarnybos
Kriminalinės žvalgybos valdybos Kriminalinės žvalgybos skyriaus vyriausiuoju tyrėju. Pažymime,
kad 15-ame būryje kalinimo sąlygos yra geresnės, suteikiamos didesnės užimtumo darbine veikla
galimybės, taikomi lengvesni režimo reikalavimai (t. y. gyvenamosios kameros dienos metu yra
atrakintos, asmenys gali laisvai judėti kieme). Pareiškėjui galimai kylančių grėsmių nustatyta nebuvo.“
4.5. „Šiuo metu pareiškėjas, atsižvelgiant į jo prašymą būti laikomam rakinamoje patalpoje,
bausmę atlieka 6-ame būryje, paprastojoje grupėje. Pareiškėjui drausminių nuobaudų skirta nebuvo,
pateikti informaciniai pranešimai dėl priimtų sprendimų neskirti drausminių nuobaudų (kopijos
pridedamos).“
4.6. „Pravieniškių 1-ojo kalėjimo darbuotojų pateiktais duomenimis, prieš perkeliant asmenį
į 15-ą būrį ir jam nevykdant nurodymų eiti į šį būrį, ne kartą buvo pažymėta, kad pareiškėjui 15-ame būryje yra didesnės užimtumo darbine veikla galimybės (atsiranda galimybė užsiimti darbine veikla siuvimo ceche, konkrečią veiklą parenka gamybos meistras), tačiau pareiškėjas reikalavo tik
užimtumo darbine veikla ūkio aptarnavimo brigadoje. Pažymime, kad šiuo metu Pravieniškių 1-ojo
kalėjimo siuvimo ceche yra laisvų užimtumo darbine veikla vietų.“

4.7. „Informuojame, kad dėl nurodytų aplinkybių pareiškėjas kreipėsi į Lietuvos kalėjimų
tarnybos direktorių su 2024-10-17 skundu Nr. 2G-2908, į kurį atsakymas pateiktas Lietuvos kalėjimų tarnybos Veiklos analizės ir kontrolės skyriaus 2024-11-15 raštu Nr. 2S-6500 (kopijos pridedamos).“

4.8. LKT 2024 m. lapkričio 15 d. atsakyme į Pareiškėjo skundą nurodoma:

„Primename, kad skirstant nuteistuosius į gyvenamąsias patalpas (kameras), atsižvelgiama į
jų nusikalstamo elgesio riziką, neigiamos įtakos jiems ar kitiems nuteistiesiems riziką, sveikatos
būklę, amžių, gebėjimus užsiimti darbine veikla, psichologines savybes, kitas asmenines savybes ir
laikomasi BVK nustatytų nuteistųjų atskiro laikymo reikalavimų. Informuojame, kad sprendžiant dėl nuteistųjų paskirstymo kalėjime į grupes (paprastoji, lengvoji, drausmės), būrius bei konkrečias
gyvenamąsias patalpas, yra atsižvelgiama į BVK įtvirtintų tikslų visumą. Atkreipiame dėmesį, jog
Taisyklių 20.4 papunktyje yra numatyta, kad suėmimo vykdymo ar bausmės atlikimo vietoje izoliuoti arba atskirai vieni nuo kitų gali būti laikomi į paprastąją, drausmės ar lengvąją grupes priskirti nuteistieji – atskirai kiekvienai grupei priskirti nuteistieji nuo kitoms grupėms priskirtų nuteistųjų.
Informuojame, kad administracinių teismų praktikoje ne kartą pažymėta, kad Bausmių
vykdymo kodeksas ir jį įgyvendinantys poįstatyminiai teisės aktai nenumato, kad nuteistųjų
paskirstymas pataisos įstaigoje į būrius ar konkrečias gyvenamąsias patalpas gali vykti pagal jų
pasirinkimą, nes tai gali prieštarauti Bausmių vykdymo kodekse įtvirtintiems pataisos įstaigų režimo
tikslams (žr., pvz., 2012 m. spalio 15 d. nutartį administracinėje byloje Nr. A146-1964/2012).
Informuojame, kad į 12 būrį paprastai skiriami nuteistieji, sistemingai pažeidžiantys
drausmę ir kalėjimo nustatytą vidaus tvarką, taip pat tie, kuriems tikslinga taikyti sustiprintą priežiūrą.
Kadangi Jūs esate priskirtas paprastajai grupei ir esate motyvuotas dirbti, siekiant užtikrinti Jūsų resocializacijos procesą, buvote perkeltas į kitą būrį. Primename, kad nuteistųjų paskirstymas į būrius vyksta ne pagal asmeninius prašymus, todėl Jūsų sutikimas šiam perkėlimui nebuvo būtinas.
Taip pat informuojame, kad Pravieniškių 1-ojo kalėjimo viršininko 2024-10-03 sprendimu
Nr. NĮ-22-5007 buvote atleistas nuo darbinės veiklos vykdymo, nes po perkėlimo iš 12 būrio į 15 būrį nebegalėjote lankytis 12 būrio patalpose. […]

Įvertinus Pravieniškių 1-ojo kalėjimo viršininko 2024-10-03 sprendimo Nr. NĮ-22-5007
turinį, nustatyta, kad jis priimtas vadovaujantis BVK 60 straipsnio 2 dalies 1 punktu ir atsižvelgiant į TVS komendanto 2024-09-30 tarnybinį pranešimą Nr. LV-53806. Tačiau sprendime nėra nurodyti
konkretūs motyvai. Taip pat, atkreipiamas dėmesys, kad TVS komendanto 2024-09-30 tarnybiniame pranešime Nr. LV-53806 nėra paaiškinta, kodėl prašoma nutraukti pavestą vykdyti darbinę veiklą.

Dėl šių priežasčių Lietuvos kalėjimų tarnyba konstatuoja, kad Pravieniškių 1-ojo kalėjimo viršininko 2024-10-03 sprendimas Nr. NĮ-22-5007 nėra pakankamai motyvuotas ir pagrįstas.
Tačiau atkreipiame dėmesį, kad Pravieniškių 1-ojo kalėjimo administracija informavo, jog
tuo metu, kai atsisakėte vykdyti pareigūnų reikalavimo persikelti į 15 būrį, buvote informuotas, kad
bausmę atliekant 15 būryje yra didesnės galimybės įsidarbinti, kad galite vykdyti darbinę veiklą
siuvimo ceche (konkretų darbą parenka gamybos meistras). Primename, kad perkėlus Jus į 15 būrį
Jums buvo žinoma, kad negalėsite vykdyti darbinės veiklos 12 būrio patalpose. Atkreiptinas dėmesys ir į tai, kad Pravieniškių 1-ojo kalėjimo viršininko 2024-10-03 sprendimu Nr. NĮ-22-5007 buvote atleistas nuo darbinės veiklos vykdymo praėjus kelioms dienoms nuo Jūsų perkėlimo, todėl net jeigu minėtame sprendime nėra nurodyti sprendimo motyvai, Jums buvo žinomos aplinkybės, lėmusios tokį sprendimą.

Iš to, kas išdėstyta informuojame, kad Jūsų Skundo dalis dėl perkėlimo į kitą būrį yra
nepagrįsta, Skundo dalis dėl atleidimo nuo darbinės veiklos vykdymo yra pagrįsta iš dalies.“

Tyrimui reikšmingos teisės aktų nuostatos

 

  1. Lietuvos Respublikos bausmių vykdymo kodekso (toliau ir – BVK):

4 straipsnis „Bausmių vykdymo principai“ – „Bausmių vykdymas grindžiamas šiais principais: […]; 4) bausmių vykdymo individualizavimo. Šio principo esmė ta, kad vykdant bausmes turi būti atsižvelgiama į nuteistojo asmenybę, elgesį bausmės atlikimo metu. Vykdant bausmę, taip pat turi būti atsižvelgiama į nuteistojo nusikalstamo elgesio rizikos vertinimo rezultatus ir kitas šio asmens resocializacijai svarbias aplinkybes […]; 6) teisingo ir progresyvaus bausmių atlikimo. Šio principo esmė ta, kad nuteistojo teisinė padėtis, atsižvelgiant į jo nusikalstamo elgesio riziką ir elgesį bausmės atlikimo metu (nustatytų pareigų atlikimą ir draudimų laikymąsi, reagavimą į resocializacijos priemones), Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekso, Baudžiamojo proceso kodekso ir šio kodekso nustatyta tvarka gali būti švelninama arba griežtinama; 7) normalizavimo. Šio principo esmė ta, kad reikia siekti sukurti laisvės atėmimo bausmės atlikimo aplinką, padedančią nuteistajam geriau adaptuotis bausmės atlikimo vietoje ir, kiek tai yra įmanoma, atitinkančią įprasto gyvenimo laisvėje sąlygas; […].“

54 straipsnisLaisvės atėmimo bausmę atliekančių nuteistųjų užimtumo tikslas“ – „Nuteistųjų užimtumo tikslas – mažinti neigiamą kalinimo įtaką, suteikti galimybę nuteistiesiems įgyti žinių, įgūdžių ir kvalifikaciją, padedančių jiems lengviau integruotis į visuomenę, kai jie bus paleisti iš bausmės atlikimo vietos“.

56 straipsnioLaisvės atėmimo bausmę atliekančių nuteistųjų užimtumo organizavimas“ 1 dalis – „Organizuodama nuteistųjų užimtumą, laisvės atėmimo vietų įstaiga privalo siekti, kad kiekvienas nuteistasis, išskyrus šio kodekso 79 straipsnio 2 dalyje nurodytą drausminę nuobaudą atliekančius nuteistuosius, ne mažiau kaip penkias valandas per parą užsiimtų šio kodekso 55 straipsnio 2 dalyje nurodytų užimtumo formų veiklomis.“

 

  1. Laisvės atėmimo vietų įstaigos vidaus tvarkos taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2022 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. 1R-444:

20 punktas – „Suėmimo vykdymo ar bausmės atlikimo vietoje izoliuoti arba atskirai vieni nuo kitų gali būti laikomi:

[…]

20.4. į paprastąją, drausmės ar lengvąją grupes priskirti nuteistieji – atskirai kiekvienai grupei priskirti nuteistieji nuo kitoms grupėms priskirtų nuteistųjų;

[…]

20.8. kiti suimtieji ir nuteistieji, jei kitais būdais ar priemonėmis nėra galimybės užtikrinti laisvės atėmimo vietų įstaigos saugumo.“

 

  1. Lietuvos kalėjimų tarnybos kalėjimų Resocializacijos skyrių veiklos tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos kalėjimų tarnybos direktoriaus 2024 m. birželio 5 d. įsakymu Nr. V-446 (toliau – Aprašas):

7 punktas – „Suimtojo / nuteistojo perkėlimas į kitą gyvenamąją patalpą (kamerą):

7.1. bet kuris RS [Resocializacijos skyriaus] darbuotojas, gavęs informacijos ar pats pastebėjęs suimtojo/nuteistojo prisitaikymo prie aplinkos sunkumus, surengia su juo pokalbį ir išsiaiškinęs problemas ar nustatęs poreikį perkelti jį į kitą gyvenamąją patalpą (kamerą) informuoja apie tai KPK [Kontaktinių pareigūnų komandos] koordinatorių;

7.2. suimtojo / nuteistojo perkėlimas į kitą gyvenamąją patalpą (kamerą) inicijuojamas darbuotojui pateikiant tarnybinį pranešimą ar suimtojo/nuteistojo rašytiniu prašymu. Tarnybinis pranešimas ar prašymas DVS priemonėmis pateikiamas toliau vykdyti.“

 

Tyrimo išvados

 

  1. Pareiškėjas skunde nurodė, kad LKT Pravieniškių 1-ojo kalėjimo viršininko sprendimu jis buvo perkeltas iš 12-o būrio į 15-ą būrį, atviro tipo bausmės atlikimo vietą. Pareiškėjas teigia, kad jis negali atlikti laisvės atėmimo bausmės paskirtame būryje dėl savo saugumo ir ten kalinčių kitų nuteistųjų, tačiau administracija neatsižvelgia į jo nurodytas aplinkybes. Dėl perkėlimo į kitą būrį jis buvo atleistas iš darbo ir nebegauna jokių pajamų, nebegali mokėti įsiskolinimų antstoliams.

 

  1. Skundo tyrimo metu nustatyta:

– LKT Pravieniškių 1-ojo kalėjimo viršininko 2024 m. rugsėjo 27 d. sprendimu NĮ-22-4961 Pareiškėjas buvo perkeltas iš 12-o būrio į 15-ą būrį;

– LKT Pravieniškių 1-ojo kalėjimo viršininko 2024 m. spalio 3 d. sprendimu Nr. NĮ-22-5007 Pareiškėjas atleistas nuo darbinės veiklos vykdymo 12-ame būryje;

– Pareiškėjas 2024 m. rugsėjo 27 d. atsisakė gyventi paskirtame būryje, todėl buvo laikinai izoliuotas, o 2024 m. rugsėjo 30 d. įteikė kalėjimo administracijai pasiaiškinimą bei prašymą leisti jam bausmę atlikti 6-ame būryje;

– atsižvelgiant į nuteistojo prašymą būti laikomam rakinamoje patalpoje, jis buvo perkeltas į 6-ą būrį;

– Pareiškėjas atsisakė dirbti jam pasiūlytą darbą siuvimo ceche, nes pageidauja dirbti tik ūkio aptarnavimo brigadoje.

 

  1. Bausmių vykdymo kodekse įtvirtinti bausmių vykdymo principai. Vienas iš principų – bausmių vykdymo individualizavimo principas, kuris reiškia, kad vykdant bausmes turi būti atsižvelgiama į nuteistojo asmenybę, elgesį bausmės atlikimo metu, į nuteistojo nusikalstamo elgesio rizikos vertinimo rezultatus ir kitas šio asmens resocializacijai svarbias aplinkybes. Vykdant bausmes taip pat turi būti vadovaujamasi humanizmo ir normalizavimo principais, kurių esmė – siekis sukurti laisvės atėmimo bausmės atlikimo aplinką, padedančią nuteistajam geriau adaptuotis bausmės atlikimo vietoje ir, kiek tai yra įmanoma, atitinkančią įprasto gyvenimo laisvėje sąlygas, vykdant bausmes taikomos priemonės neturi apriboti nuteistojo teisių ir laisvių, jei tai nėra pagrįsta ir būtina.

Vadovaujantis Aprašo nuostatomis, nuteistojo perkėlimą į kitą gyvenamąją patalpą (kamerą) gali inicijuoti bet kuris Resocializacijos skyriaus darbuotojas, gavęs informacijos ar pats pastebėjęs nuteistojo prisitaikymo prie aplinkos sunkumus ar nustatęs poreikį perkelti jį į kitą gyvenamąją patalpą (kamerą). Pareigūnas, nustatęs, kad nuteistojo perkėlimas į kitą gyvenamąją patalpą (kamerą) yra reikalingas, pateikia tarnybinį pranešimą ir pradeda perkėlimo procedūrą.

Tyrimo metu nustatyta, kad Pareiškėjo perkėlimas buvo inicijuotas dėl to, kad 12-ame būryje, kur jis atliko bausmę, yra laikomi drausmės grupei priskirti, sistemingai drausmę ir kalėjimo nustatytą vidaus tvarką pažeidžiantys nuteistieji, taip pat tie, kuriems tikslinga taikyti sustiprintą priežiūrą. Pareiškėjas yra priskirtas paprastajai grupei, yra motyvuotas dirbti, siekia dalyvauti resocializacijos procese, todėl buvo perkeltas į 15-ą būrį, kuriame kalinimo sąlygos yra geresnės, suteikiamos didesnės užimtumo darbine veikla galimybės, taikomi lengvesni režimo reikalavimai, gyvenamosios kameros dienos metu yra atrakintos ir asmenys gali laisvai judėti kieme.

Tyrimo metu taip pat buvo nustatyta, kad Pareiškėjo perkėlimas į 15-ą būrį buvo suderintas su LKT Kriminalinės žvalgybos valdybos Kriminalinės žvalgybos skyriaus vyriausiuoju tyrėju ir Pareiškėjui galimai kylančių grėsmių nustatyta nebuvo. Pareiškėjui atsisakius gyventi paskirtame būryje ir nurodžius, kur jis nori būti laikomas, jo prašymas buvo patenkintas ir jis buvo perkeltas į 6-ą būrį.

 

  1. Vadovaujantis BVK nuostatomis, nuteistųjų darbas yra esminis nuteistųjų laisvės atėmimu resocializacijos elementas ir turi didelę reikšmę jų pataisos procese. Dėl šios priežasties atsakingų bausmių vykdymo institucijų pareigūnai privalo užtikrinti, kad nuteistieji būtų įtraukiami į darbą atsižvelgiant į jų darbingumą ir, kiek galima, į turimą specialybę. Kartu nuteistųjų užimtumo tikslas yra mažinti neigiamą kalinimo įtaką, suteikti galimybę nuteistiesiems įgyti žinių, įgūdžių ir kvalifikacijų, kurios padėtų jiems lengviau integruotis į visuomenę išėjus iš kalėjimo. Pagal BVK 56 straipsnio nuostatas, pataisos įstaiga, organizuodama nuteistųjų užimtumą, privalo siekti, kad visiems darbine veikla galintiems užsiimti nuteistiesiems būtų pasiūlyta įsitraukti, kiek tai įmanoma, į jų įgytą profesiją ar specialybę, turimus darbo įgūdžius, darbo patirtį ar kvalifikaciją atitinkančią veiklą.

Skundo tyrimo metu nustatyta, kad Pareiškėją perkėlus į kitą būrį, jis buvo atleistas nuo darbinės veiklos, kurią vykdė 12-ame būryje, nes nebegalėjo lankytis minėtame būryje. Informacijos Seimo kontrolierei teikimo metu siuvimo ceche buvo laisvų užimtumo darbine veikla vietų ir Pareiškėjas galėjo pradėti dirbti, tačiau jis atsisakė šio darbo bei nurodė, kad nori dirbti tik ūkio aptarnavimo brigadoje.

Pastebėtina, kad LKT, nagrinėdama Pareiškėjo skundą, konstatavo, jog LKT Pravieniškių 1-ojo kalėjimo viršininko sprendimas dėl Pareiškėjo atleidimo nuo darbinės veiklos nebuvo tinkamai motyvuotas, tačiau nustatė, kad šio sprendimo motyvai Pareiškėjui buvo aiškūs ir žinomi, nes su juo dėl perkėlimo į kitą būrį bendravo pareigūnai ir aptarė klausimus dėl darbinės veiklos pokyčių.

 

  1. Apibendrinant tyrimo metu nustatytas aplinkybes, konstatuotina, kad Pareiškėjo perkėlimas į kitą būrį buvo inicijuotas įvertinus objektyvias aplinkybes ir vadovaujantis BVK įtvirtintais principais. Pareiškėjui atsisakius gyventi paskirtame būryje, buvo atsižvelgta į jo prašymą ir jis perkeltas į pageidaujamą būrį, kur laikomas rakinamoje kameroje. Pareiškėjui buvo paaiškinta dėl galimybės užsiimti darbine veikla, jis buvo informuotas apie laisvas darbo vietas, tačiau jis nurodė, kad dirbs tik jo pageidaujamą darbą.

Įvertinus šias aplinkybes, darytina išvada, kad Pareiškėjo skundas dėl LKT Pravieniškių 1-ojo kalėjimo pareigūnų veiksmų (neveikimo) sprendžiant perkėlimo į kitą būrį ir atleidimo iš darbo klausimus atmestinas.

 

 

 

SEIMO KONTROLIERĖS SPRENDIMAS

 

  1. Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstatymo 22 straipsnio 1 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierė nusprendžia:

X skundą dėl Lietuvos kalėjimų tarnybos Pravieniškių 1-ojo kalėjimo pareigūnų veiksmų (neveikimo) sprendžiant perkėlimo į kitą būrį ir atleidimo iš darbo klausimus atmesti.

 

 

 

Seimo kontrolierė                                                                                                    Erika Leonaitė