Vyresnioji specialistė

Kita informacija:

 

Bendrųjų reikalų skyriaus specialisto pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:

1. pagal Seimo kontrolierių įstaigos reglamente nustatytą tvarką ir vadovaudamasis Dokumentų tvarkymo ir apskaitos reikalavimais, tvarkingai ir laiku registruoja gaunamus ir išsiunčiamus raštus, laiku ir tiksliai įveda duomenis į įstaigos dokumentų tvarkymo informacinę sistemą;

2. perduoda ir priima dokumentus faksu, juos tinkamai registruoja;

3. administruoja įstaigos elektroninio pašto dėžutę Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį., laiškus, gautus įstaigos adresu, registruoja ir nukreipia įstaigos darbuotojams;

4. pagal Seimo kontrolierių įstaigos reglamente nustatytą tvarką laiku perduoda vykdytojams gautus dokumentus ir informaciją;

5. tikrina siunčiamų dokumentų rekvizitus; dokumentus, neatitinkančius dokumentų rengimo ir įforminimo taisyklių reikalavimų, grąžina vykdytojams;

6. parengia dokumentus išsiuntimui ir užregistravęs juos išsiunčia;

7. apiformina gautų naujų skundų bylas;

8. pagal Seimo kontrolierių raštiškus reikalavimus teikia informaciją iš Registrų centro duomenų bazių;

9. atlieka kitus Seimo kontrolierių, skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su vykdomomis funkcijomis.

Darbuotojas, einantis Bendrųjų reikalų skyriaus specialisto pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;

2. turėti ne mažesnį kaip 1 metų darbo stažą dokumentų tvarkymo srityje;

3. turėti darbo patirties su kompiuterizuota dokumentų valdymo sistema;

4. gerai išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Seimo kontrolierių įstaigos veiklą, dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisyklių, elektroninių dokumentų valdymo taisyklių ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių įstaigų dokumentų valdymo organizavimą, reikalavimus bei Lietuvos Respublikos Elektroninio parašo įstatymo ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių elektroninio parašo priežiūrą ir naudojimą, reikalavimus;

5. mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: teksto redaktoriumi, skaičiuokle, pristatymų kūrimo programa, internetu, elektroniniu paštu, duomenų bazių valdymo programa;

6. turėti organizacinių gebėjimų, mokėti dirbti savarankiškai.

 

Gedimino pr. 56, 01110 Vilnius
+370 706 65105 (tel.)
+370 706 65138 (faks.)
Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Valstybės biudžetinė įstaiga
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 191759894

 

 

© Seimo kontrolierių įstaiga
Publikuojant svetainės medžiagą būtina nuoroda į šaltinį