Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo šias funkcijas:
1. sudaro ir papildo dokumentacijos planą, derina jį su Lietuvos valstybės naujuoju archyvu;
2. kontroliuoja, ar įstaigos padalinių dokumentai yra tinkamai kaupiami, saugomi ir tvarkingai naudojami, ar bylos laiku pateikiamos į archyvą;
3. konsultuoja ir teikia metodinę pagalbą įstaigos darbuotojams dokumentų rengimo ir valdymo klausimais;
4. inicijuoja ir dalyvauja rengiant įstaigos vidaus dokumentus dokumentų rengimo ir archyvo administravimo klausimais;
5. rengia atsakymus ir archyvinę medžiagą pareiškėjams, veda atsakymų į paklausimus apskaitą, pagal pareikalavimą išduoda archyvines pažymas ir dokumentų kopijas;
6. organizuoja nuolat, ilgai ir laikinai saugomų bylų priėmimą į įstaigos archyvą pagal priėmimo – perdavimo aktus;
7. sudaro, tobulina ir papildo archyve saugomų dokumentų informacinę sistemą pagal reikalavimus, užtikrinančius jos įtraukimą į Valstybinio archyvų fondo informacinę sistemą;
8. sudaro tęstinius nuolat ir ilgai saugomų bylų apyrašus, derina juos su Lietuvos valstybės naujuoju archyvu;
9. analizuoja archyvinius dokumentus, organizuoja mokslinę bei istorinę išliekamąją vertę turinčių dokumentų atranką ir perdavimą į Lietuvos valstybės archyvą;
10. įformina ir parengia nuolat ir ilgai saugomų dokumentų bylas pagal Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus;
11. ruošia aktus dokumentų bylas perduodant valstybiniam saugojimui, nurašymui, sunaikinimui.
12. formuoja dokumentų fondo administravimo bylą;
13. pagal Seimo kontrolierių pažymų viešinimo Seimo kontrolierių įstaigos interneto svetainėje taisykles koreguoja Seimo kontrolierių pažymas ir jas skelbia įstaigos interneto svetainėje;
14. vykdo kitus su Seimo kontrolierių įstaigos ir skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekti įstaigos tikslai.
Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
2. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais dokumentų ir archyvų valdymo klausimais;
3. puikiai išmanyti valstybinę archyvų sistemą;
4. mokėti dirbti su Microsoft Office programiniu paketu;
5. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gerai išmanyti dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus, kalbos kultūros normas, gebėti rengti dokumentų projektus.